کوله بار گروپ

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۴، ۱۲:۴۲ - کوله بار گروپ
    ممنونم
سلام
خون پاک صدها هنرمند فرزانه در جبهه ‏های عشق و شهادت و شرف و عزتْ سرمایۀ زوال‏ ناپذیر آنگونه هنری است که باید، به تناسب عظمت و زیبایی انقلاب اسلامی، همیشه مشام جان زیبا پسندِ طالبانِ جمال حق را معطر کند.

تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهندۀ اسلام ناب محمدی ـ صلی اللّه‏ علیه و آله و سلم ـ اسلام ائمۀ هدی ـ علیهم السلام ـ اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرم آور محرومیتها باشد.

هنری زیبا و پاک است که کوبندۀ سرمایه‏ داری مدرن و کمونیسم خون‏ آشام و نابود کنندۀ اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی درد، و در یک کلمه «اسلام امریکایی» باشد.

به همین دلیل، بر آن شدیم تا با کار اینچنینی، توانسته باشیم دین خود را ادا کنیم، هر چند کوچک، بضاعت زیادی نداریم؛ جای کوچکی هستیم و در مقابل .... چاق و پرادعا، تلاش می کنیم بدون ادعا و پربرکت باشیم؛ اگر خدا باورمان باشد و شما یاور ما، این راه پیمودنی است.

همیشه دعای خیر و نظراتِ خوبِتون برامون قوّت قلب بوده و انتقاداتتون؛ چراغ راه! دست یاریمون رو محکم بگیرید و انتقادات و پیشنهادات سازنده‌تون را برامون بفرستید!


خیلی دعامون کنید!

امضا: بَروبَچّه های کوله بار...!