کوله بار گروپ

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۳ ارديبهشت ۹۴، ۱۲:۴۲ - کوله بار گروپ
    ممنونم

تنها هنری مورد قبول قرآن است که...

يكشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ


خون پاک صدها هنرمند فرزانه در جبهه ‏های عشق و شهادت و شرف و عزتْ سرمایۀ زوال‏ ناپذیر آنگونه هنری است که باید، به تناسب عظمت و زیبایی انقلاب اسلامی، همیشه مشام جان زیبا پسندِ طالبانِ جمال حق را معطر کند.

تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهندۀ اسلام ناب محمدی ـ صلی اللّه‏ علیه و آله و سلم ـ اسلام ائمۀ هدی ـ علیهم السلام ـ اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرم آور محرومیتها باشد.

هنری زیبا و پاک است که کوبندۀ سرمایه‏ داری مدرن و کمونیسم خون‏ آشام و نابود کنندۀ اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بی درد، و در یک کلمه «اسلام امریکایی» باشد.

به همین دلیل، بر آن شدیم تا با کار اینچنینی، توانسته باشیم دین خود را ادا کنیم، هر چند کوچک، بضاعت زیادی نداریم؛ جای کوچکی هستیم و در مقابل .... چاق و پرادعا، تلاش می کنیم بدون ادعا و پربرکت باشیم؛ اگر خدا باورمان باشد و شما یاور ما، این راه پیمودنی است.

همیشه دعای خیر و نظراتِ خوبِتون برامون قوّت قلب بوده و انتقاداتتون؛ چراغ راه! دست یاریمون رو محکم بگیرید و انتقادات و پیشنهادات سازنده‌تون را برامون بفرستید!


خیلی دعامون کنید!

امضا: بَروبَچّه های کوله بار...!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
کوله بار گروپ

نظرات  (۱)

اجرتون با اقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی